JAG GÅR BREDVID MEN HALKAR EFTER, JAG ORKAR INTE SPRINGA MER. JAG FÖRSÖKER VISA DIG MED BLICKEN MEN DET ÄR INTE MIG DU SER

Är så sjukt trött. Märkte det inte förrän jag stannade bilen utanför dörren för en halvtimme sedan. Tog flera minuter innan jag ens orkade stiga ur bilen och ta mig upp till lägenheten.

Orsakerna till tröttheten är flera:

-jag och Cindy var vakna till 4 inatt, och jag somnade knappast förrän klockan var närmare 5.
-jag steg upp 8 för att hämta upp mina systrar och sen hinna på mellandagsrea under förmiddagen.
-jag har varit på MVV, omgiven av massvis av människor, sedan klockan två idag.

Och när jag är såhär trött blir det mesta bara jobbigt. Jag tänker för mycket på fel saker och för litet på annat.
Och tröttheten medför alltid en äcklig ensamhetskänsla. Usch. Och jag känner mig så otillräcklig.

Men jag har träffat massvis med fina människor idag. En av dagens höjdpunkter var kanske när jag och Beni bytte skor.

2009-12-29 @ 23:49:30 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback