I`M BACK!

Jag har internet igen! Efter att ha varit utan i två veckor. Man är ganska isolerad från omvärlden utan internet kan jag berätta för er. Som tur är har jag ju haft fullt upp med flytt, skolarbete och julshow så jag har inte lidit särskilt mycket (förutom när det gällde skolarbetena då förstås..)

Sitter och äter min julshowschoklad och har precis uppdaterat mig om vad som hänt ute i cyberspace (=världen) de två senaste veckorna.

Bilder på lägenheten lovar jag att kommer inom kort. Nu har jag allt i ordningställt, med undantag för att jag fortfarande saknar en soffa... Men alla hyllor är ihopskruvade och uppskruvade, pappa hjälpte mig med det sista idag.

Tills vidare bjuder jag på två julshowsbilder till.

Hulken a.k.a Kit, Iddo och Alfred a.k.a Koppen

Ahram El Habib a.k.a Jacki och Fatima a.k.a Linda

 

Har några filmklipp som lillasyster filmade under fredagens föreställning som jag hoppas kunna få upp här snart.

Fy vad jag haft roligt den här helgen. FKF i mitt hjärta för alltid ;)

 

Nu ska jag återgå till "More damned lies and statistics". Har två metodik/statistikuppsatser som ska vara klara till fredag. Fick litteraturen idag.

2009-12-14 @ 17:47:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback