GOTT NYTT ÅR!


Har varit hemma under eftermiddagen (efter att ha varit en sväng till MVV på förmiddagen). Har sovit flera timmar samt varit till HM en sväng och panikshoppat en kofta och pumps till kvällen. Nu ska jag strax bege mig iväg igen. Det här blir den åttonde nyårsaftonen i sträck jag firar på misvinterveckan. Senast jag firade på annat sätt var jag 13 år. Då satt jag högst antagligen hemma med mamma och pappa och tittade på slottsbalen och smällde några raketer på närpes rör.

Nåja, off we go!

Hoppas ni har en riktigt fin kväll allihopa! <3
2009-12-31 @ 16:41:46 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: college essay

Det här blir den åttonde nyårsaftonen i sträck jag firar på misvinterveckan. Senast jag firade på annat sätt var jag 13 år.

2011-12-02 @ 17:43:44
URL: http://custom-essay-writing-service.org/custom-college-essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback