FKF in my heart

Julshowjulshowjulshow. Så mycket annat är det inte som snurrar just nu. Hade premiär igårkväll. Idag blir det två föreställningar och sen en sista på söndag. Jag har roligt. Fiilis! :D

Jag hade tänkt lägga upp några fina flippade bilder från innan premiären igår men Evelinas dator gillar mig verkligen inte. Den är TRÖG som... jag vet inte vad.. och jaa... äh.

Nåja, en eller två kanske jag lyckas med trots allt.

Jacke och Nanna in action! ;D

Nu ska jag överge den här trögdatorn och återvända hem till mig på min fina "nya" cykel pappa skaffat fram åt mig. Ska vara vid rollercenter klockan tre så det blir att börja göra sig iordning för kvällens föreställningar snart.
2009-12-12 @ 11:48:45 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Vi va å titta på 16-föreställningen igår!! :) Jättefint! (fast he va int så myki julfiilis med alla aloha-låtar ;) ). Ja försöka no få tag på dej efter showen, men ja lyckades int så bra :)

2009-12-13 @ 12:12:53
URL: http://sandra.neuman.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback