Don't you see, if you do not learn love Then you will be completely nothing






Det är alltid lika hysteriskt när vi är hemma hela familjen. Evelina mest hysterisk av alla. Hon kan vara så sjukt underhållande och dråplig! (Se bara några inlägg längre ner... ;)). Systrarna, Anders och mamma sitter och spelar party-alias och jag sitter i min stol bredvid julgranen och gapskrattar åt dem. Spenderar största delen av min tid i den här stolen när jag är hemma, just nu i kombination med spotify och "The eye of the world" av Robert Jordan.

(Anders försöker förklara "eländig")
A: tå du je rektit dåli!!
E: skit!
A: näj, e rikssvenskt ord fö dålig!
E: BAJS!!!!




2009-12-23 @ 22:27:58 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback