Regn och rusk och mys


Vi var 11 pers här inatt. I morse kom några till också, så som mest var vi 13. Det blev ju värsta högstadieklassträffen här också. Alltid kul med folk! :) Tur att jag har mycket extra madrasser och filtar :P Så nu ligger alla mina extra madrasser i vardagsrummet och jag, som är van med att ha en 2 meter hög (okej, liten överdrift) säng ligger nu på golvnivå. Känns det som iallafall.

Hade tänkt åka hem med Tove och Jessica idag men orkade inte. Regnet öser ner och jag vet att jag bara skulle försvinna under täcket i flera dagar om jag skulle åka hem till Närpes nu. Här kanske jag ändå, möjligtvis, får något gjort. Kanske hinner träffa Emppu litet. Eller Maari. Och Elin! :) Och förhoppningsvis kommer jag mig för att skriva litet uppsats också :P

Men idag ska jag nog krypa under täcket. Kanske bädda ner mig i soffan med litet böcker och filmer. Känns som en ytterst bra idé. Igår läste jag en hel bok. Länge sen jag sträckläst nånting senast. But I love it.

Mysbyxor here I come!
2009-08-16 @ 13:26:27 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback