Såmarin! <3

Kom fram till att jag simmat alla dagar denhär veckan förutom i tisdags. I måndags låg jag och Emilia vid gustavsborg-stranden typ 5 timmar, i onsdags låg jag där för mig själv, i torsdags med Anton och Jullan och igår var jag ner till Vargholmen med Malin och Ika. I eftermiddag ska jag åka ner till Evelina och Anders villa nere i Nämpnäs och hoppa i sjön ett varv också.

Ikväll blir det att leda lovsången på kvällsmötet på Söff igen, och efter det planerar jag att åka tillbaka ner till Nämpnäs och snylta litet kräftor från systers kräftskiva :)

Saker som ännu "krävs" för att dethär ska bli en riktig sommar:
*en tur ut i båt (helst en heldag ute på nån ö eller holme!)
*en sväng till torpet på Bergö
*simning i Kråsin i Ståbackan!
*ett arbetspass i Fagerö-grillen (måst kolla om Andreas behöver nån hjälp nästa gång)
*en kräftskiva (men kanske jag kan lyckas tillfredsställa mitt kräftbehov ikväll)
*en motorcykeltur!

Ååh, vad jag njuter av livet just nu! :)
2009-08-08 @ 12:26:16 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback