Tänk he!

Jag borde gå och sova. Blev just påmind om att jag ska till läkaren klockan 10 imorgon... :/ nåja, jag planerar bara att förnya mitt recept och sen sticka därifrån...

Smart att sitta och dricka Pepsi (MAX såklart! <3) när man ska sova. Men hej, 2 euro för 4 liter går inte att motstå! ;P

Har spenderat dagen i loppisens tecken. Fyndande stort på Adam&Ewa och hyrde ett bord tills nästa vecka. Sen har jag suttit hemma och satt prislappar på allt som ska säljas. Och där mellan varven har jag faktist fixat litet skolgrejjer också.

Kvällen då. Först en timmes livsgenomgång på sängen med Hanna. Alltför länge sen sist.
Sen åkte hon iväg och Andreas tog över. Pratade team och framtidsplaner.
Trevligt att se litet människor igen, nån dag sen sist känns det som. Har varit smått isolerad. Men det är skönt det också.

Imorgon bär det av till Nykarleby på humlefestivalen. Två år sedan sist. Ska ta ett ordentligt slagsmål med Anton, flippa litet med Emppu och lyssna på litet musik också kanske.. :)
Lördagen får jag Tove och Jessica som inneboende <3
Och efter helgen tror jag att jag måste flytta hem en vecka på grund av extrem pengabrist :P

Nepps, nu sängen. Efter en passlig dos blues :P
2009-08-14 @ 01:01:47 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback