Tjejmiddag


Linnea, Lotta, jag, Jennie och Evelina en gång för lääänge sen (minst 5-6 år sedan)

Ikväll har jag varit på tjejmiddag med Lotta, Johanna, Jennie och Linnea. Spenderade 40 minuter på citymarket för att välja pizzaingredienser och sen for vi iväg mot Brändö, till Johannas (och Markus) lägenhet.
Det blev jättemumsig pizza trots att min bit hade en intressant blandning bestående av skinka, ananas, champinjoner, majs, räkor och blåmögelost ;)
Och mumsig kladdkaka till efterätt förståss! Man måste ju få sin dagliga dos choklad ;D

Var verkligen kul att samlas vårt gamla gäng igen. Man träffar folk sådär en och en lite här och där ibland, men det är sällan man träffas alla på samma ställe och verkligen har tid att prata och umgås.

För övrigt har dagen bestått av jobb och värmeslag. Hade tänkt hinna ett varv via ett avskedskalas också men somnade genast jag kom från jobbet... oj.

Har Hanna och Bianca här över natten men jag tror dom är på avskedskalas än.
Lika bra det, jag måste spendera några sista timmar tillsammans med min uppsats.
Imorgon far jag till Närpes
2009-08-28 @ 23:28:14 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback