mummel

Alltså seriöst! Vem är så hänsynslös att de borrar i väggarna en söndag förmiddag!?!?! MORR.

Bortsett från den otrevliga väckningen ser det ut att bli en bra dag. Jag har till och med skrivit en del uppsats trots materialbristen. Mamma plockade ihop några böcker åt mig som hon hade i bokhyllan och visst finns det litet info om traumatiska kriser...men sen står det alltid högst en halv sida om chock-fasen! Fattar inte hur jag ska få ihop en 10-sidors uppsats av det här. Nåja. Det löser sig.

Fredagkvällen spenderades i stan trots mina andra funderingar. Var i Sion på höstens första ungdomsmöte och det var bra som bara den. Sen blev det litet allmänt flippande med bl.a. Elin, Anton och Gråssö och sen var vi säkert över 20 pers som invaderade Calzone :P

Igår förde jag mer grejjer till loppis (där jag förståss fastnade en extra timme), städade och fixade här hemma och träffade Maari som far till Sverige IDAG. Snyft.
Alla bara åker iväg! Sverige, USA, Gayana, Australien... När jag räknar såhär snabbt vet jag åtminstone 8 vänner som flyttat/flyttar utomlands inom en snar framtid...

Imorgon börjar jag jobba... :S

Men jag har röda tånaglar. Bästa och enklaste receptet för gott humör!! :D
2009-08-23 @ 13:18:16 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback