lägenhets-invasion once again



Har lägenheten full med bygg-gubbar igen. Suck. Har ingen tillgång till vatten eller avlopp före kl 20 ikväll. Förstår inte riktigt hur det är tänkt det ska fungera... Nåja, har planerat in en lunch med pappa småningom och efter det tänkte jag åka till Tritonia och sitta där och plugga. Så kanske jag får nånting gjort åt min skolarbete, och så slipper jag kaoset här hemma på samma gång.

Äter mina choko-havrebollar till frukost. Har mannagrynsgröt i kylskåpet men köket är invaderat.... :S

Kollade film med Emppu igår. V for Vendetta. Ytterst intressant film måste jag säga.

Nästa måndag börjar jag jobba. Blir nästan litet nervös. Dessutom har jag ännu ingen aning om hur jag ska ta mig till och från jobbet. Det är väldigt långt att cykla i höstrusket!

NEEEEEEEEJ, SNÄLLA, SLUUUUUUUUUUTA BORRAAAAAAAAA!!!
I´m going nuts!
2009-08-17 @ 08:44:47 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

nej!du påminde mej om de tidiga mornarna när dom borrade!aaah!har medlidande med dej.

2009-08-17 @ 18:46:33
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Andreas Cucca

Ush...de borrade här för någon vecka sedan...ush typ 07.00 på morgonen... trodde huset skulle rasa samman....



Fina egobilder Lytzen, du kommenterade ju detta i ett tidigare inägg, det är helt okej det är din blogg ju... o det är ju på ett skönt motiv så jag tror inte att någon klagar.



Ta hand om dig!

2009-08-20 @ 22:24:19
URL: http://www.cucca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback