going crazy


Blörk.

Jag går runt med en ständig obehagskänsla. Eller oro. Och jag fattar inte varför.
Och jag är inte van med det, vilket gör det ännu mer frustrerande!
Usch usch usch!

(MEN SNÄLLA NÅN SLUTA BORRA!)

I och för sig har jag en känsla av att det kommer bli en aning bättre efter imorgon när jag vet mer hur min närmaste framtid kommer att se ut. Och kanske när jag får uppsatsen färdigskriven och inskickad...Men jag blir ändå rastlös och eländig och...suck.

Det blir så att jag sitter och försöker göra listor och organisera i det oändliga för att försöka få rätsida på allting. Men det slutar ju bara med att jag organiserar istället för att göra allt det där jag egentligen borde göra.

Nu när jag fått ge uttryck för min frustration ska jag återgå till uppsatsen.
2009-08-23 @ 16:47:32 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback