and i wondered if i could come home...

Sötast idag: Bright Eyes-The First Day Of My Life

I think I was blind before I met You

with these things there is no telling
we just have to wait and see

besides maybe this time it´s different
i mean i really think you´ll like me....



Jag somnade några timmar. Sov inte särskilt mycket inatt :P Kanske en halvtimme innan Tove och Jessica kom hem, och sen eventuellt litet där mellan 7 och 9... :P

Jag känner för att gå till citymarket och köpa choko-havrebollar. Bästa godiset ever! :P
Eller, jag känner för att ha dom här bredvid mig. Inte för att gå ut i regnet och hämta dem.... :S
2009-08-16 @ 16:35:30 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback