and as i wait for you maybe i´m made more faithful

Jag ger upp.
Skrev iallafall litet.
Och jag vet ganska exakt vad som ska skrivas ännu imorgon natt innan jag mejlar in den.

Idag fick jag massage. På jobbet. På arbetstid. Och jobbet betalade hälften plus att jag fick lön under tiden. LYX säger jag bara!
Så otroligt skönt, kände mig som en helt ny människa efteråt.

Hm. Jag har nog inte så mycket att säga.
Ingen tråkig information. Inga flummiga funderingar.

Känns som att en beskrivande låt skulle sitta bra nu men jag vet inte vad det skulle vara.

Den här kanske. Som jag lyssnade på varje kväll/natt under teamet för att somna.


2009-08-27 @ 20:58:29 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

He e ljuvligt med massagen där!! :D

2009-08-28 @ 08:58:01
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/
Postat av: callis

haha :)..ja brukar lyssna på brookes sång thief å sen den sista sången nä ja somnar..men de e en skön skiva!

2009-08-30 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback