210409


Ojdå! Vart tog denhär dagen vägen? Den försvann fast jag inte ens sov särskilt länge!
Jag råkade lämna hemma med mina gamla anteckningsböcker istället för att fara iväg på tråkig finskaföreläsning..ojj :D Men träffade på Jonna och Alex på stan och tydligen hade jag inte missat så mycket. Hoppas bara på att vår lärare inte tar så hårt på det där med 75 procents närvaro för det har jag nog missat på ren... :P

Men jag har iallafall varit till gymmet och simhallen! Skönt skönt skönt!
Och anmält mig till "jämställdhetsperspektiv i socialpolitiken".
Och sökt fem olika arbeten. Behöver verkligen jobba MYCKET MYCKET MYCKET mellan NU och 16 juni om jag ska ha råd att åka ut på team!
Men det är svårt att få jobb för en och en halv månad... De flesta vill antagligen ha för hela sommaren när de söker.
Ifall ni har några förslag tar jag gärna emot tips!
Tror ännu jag ska anmäla mig till varamiespalvelu eller staffpoint.

Hanna är på EFÖ och städar. Jag slöar och funderar på min framtid och försöker komma på var jag ska hitta pengar :P
Jag borde kanske äta nåt idag utöver blomkålssoppan jag kastade i mig när jag kom från gymmet... Har frysen full med glassrester från igår men är inte alls snål på nåt sånt...

Winamp på shuffle. Hittar så mycket fint man inte lyssnar på annars då!
Oj Until June! Jag får såna flashbacks till förra våren! Musikturné i Nyland och solpromenader och långa nätter vid msn! :P



Okej, jag är ganska random :P
2009-04-21 @ 18:48:11 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

han liknar sylar eller va han nu hette. jag vill också kika heroes!! jg vill inte städa ett enda rum till! kom och rädda mej!!

2009-04-21 @ 19:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback