Ångest...

Just nu vill jag bara gå och gömma mej. Vet varken ut eller in med någonting alls nu!
Tiden går alltför fort och jag har ingen aning om vad jag ska göra när April och skolan är slut!

Är fortfarande inte hundra på att jag ska åka på team... Men jag har inga andra alternativ heller.
Senast 15 april måste jag anmäla mej till teamet... Det är om en vecka!

Men jag kan inte åka på team utan pengar, vilket betyder att jag inte kan åka på team utan arbete i maj och början av juni. Och i augusti. Och jag kan inte heller lämna hemma utan arbete!

Och nu borde jag hitta ett jobb här i stan, annars lämnar jag Hanna åt sitt öde när hon precis har flyttat in med mej och det är ju inte så kul! Och jag VILL vara i stan, orkar inte vara i Närpes för länge. Men söker man arbete här i stan är det i de allra flesta fall finska som gäller... :S Vilket ger mej ångest!!

Gick in till bokhandeln här nedanför idag och frågade om de behövde någon extra arbetskraft men nej...
Allt känns så otroligt rörigt just nu så jag blir alldeles knäpp!!
2009-04-08 @ 19:02:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback