21.21.21.21.21.21.21.21.21.21.21.

Jag blir 21 på måndag. Jag anser att presenter är överskattade. Jag föredrar människor.
Men så vet jag också att det finns en del människor-som jag tillexempel-som tycker om att ge presenter.
Och min syster behövde en önskelista. Så jag tänkte här berätta för allmänheten vad jag behöver/vill ha, förutom ett jobb och 1800 €... ;P

 
nya vårskor. och långa bastoppar i vitt, svart och kanske något förgglatt, MEN INGA PASTELLFÄRGER!!!! (ger mig kräkreflexer...;P) Dom här från Gina Tricot är bra (Janet long tank 9,90 €) (och jag är nog storlek L när det gäller sånt här, annars är dom för små efter en tvätt!)


tredje säsongen av Veronica Mars         ...och andra säsongen av Gilmore
                                                            Girls

 
"Luftslottet som sprängdes" av              ...och massage!!! Vilken lyx det
Stieg Larsson
                                           skulle vara!


Soffas skiva How´s the Heart                ...och Jeremy Camps nyaste skiva
                                                                   Speking Louder Than Before


och parfym. Här kommer några av mina favoriter!





Jepps. I think that´s about it... En vårjacka behöver jag också. Och en massa andra saker. Men det är bara tråkigheter. Mest behöver jag pengar. Men lite roligheter måste man ju få önska sig iallafall :)
Jag tänkte fira klockan 8 på måndag den 20:e så då är alla som känner sig kalas-sugna välkomna till kinamuren på glasskalas. Om man vill kan man ju ta med lite glass eller diverse glasstillbehör men jag kommer nog att försöka fylla frysen lite själv också :) Presenter är tillåtna men endast om man vill! Är man av den mycket vanliga åsikten att det mest bara är jobbigt med presenter är det förbjudet att ta med en!! ;D

Nu skall jag återgå till mitt liv.
Fridens liljor! :D
2009-04-15 @ 17:12:20 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja hoppas att du int menar 8 på morgonen, fö tå kommer ja int :P 8 på kvällen kan däremot va passligt :)

2009-04-15 @ 18:12:37
URL: http://granna-li.blogspot.com
Postat av: Julia

nää, så måronpigg je ja int!! ;D

2009-04-15 @ 18:18:00
Postat av: Rita

Tyvärr är jag på ett möte på måndag kväll och har alltså inte möjlighet att anta din inbjudan (haha, man vet ju inte hur du skulle ha reagerat ifall jag och Per dykt upp... vi har ju en tendens att tvinga oss på folk...). Men detdär med present ska jag tänka på. Sooner or later. Tyvärr tillåter vår kassa nog inte 1800 euro. Även om jag gärna skulle ha unnat dig dem.

2009-04-17 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback