Underliga drömmar och påskplaner


Ingen särskilt lyckad dag så långt.

Drömde världens skummaste dröm i morse, om att vi var på (ett väldigt underligt) team och Tomppi var jättearg på mej, sen var jag mittiallt fångvakatare och till sist hamnade jag och Hanna i fängelse och satt i en fånghåla flera veckor. Men vi rymde vi när vi filat av gallren till cellen.. Och eftersom vi inte hade fått någon mat var vi smala som stickor :P

Underlig dröm resulterade i att jag försov mej (sjukt länge) så att det inte blev någon finska. Jag har otroligt svårt att släpa mej iväg till dedär föreläsningarna. Det är ju dumt eftersom jag i princip inte har någon annan skola.. Men jag fasar verkligen för dedär lektionerna :/

Skall utnyttja min överlopps tid till att reda upp röran i min lägenhet och i mitt liv.
Kanske hinna träna litet också.
Klockan 6 bär det av till Sion på EC-planering och lovsångsövning.

På torsdag gäller det alltså. Torsdag till söndag kommer jag att spendera 99% av min vakna tid i Sion. Då är det påskkonferens. Huvudtalare är Jonas Helgesson som är föreläsare och stå-upp komiker. Han har skrivit boken Grabben i kuvösen bredvid, där han berättar om sin uppväxt med en cp-skada.
Sångaren Frank Ådahl och pianisten och musikern Magnus Spångberg medverkar också, samt Thomas Forsbäck, Anders Olin och Stefan Sigfrids. Blir superbra tror jag!! :)

Jag ska bland annat sitta i kansliet några dagar, vara med i lovsången och kanske städa några toaletter mellan varven! :P Och så blir det jättekul att få träffa en massa människor man inte träffat på evigheter!
2009-04-06 @ 13:22:55 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback