BrummBrumm


Christoffer Hiding på fjolårets körturne. Bild från Mickelsson.net

Har kört BÄÄÄMMWÄÄ idag ;D
Kört runt med Ika o Ann från kl 4. Först Anns bil och sen Nickes. Me lajk.
Nu har Fredde ansvaret för fjållena en stund och jag är hemma och skriver diskussionsinlägg i sista minuten.
Men sen när Fredde blir trött tar jag över igen. Blir väl Kstad ikväll säkert.

I morse när jag vaknade trodde jag att jag fått ögoninflammation.
Nej, jag hade bara sovit med linserna så ögonen klibbat ihop. Oj. :P

Imorgon blir det nog Vasa igen. Ska försöka hinna på gudstjänst och sen till Kvevlax på FKF:s körkeikka med Hiding, Hedström och Holtti :D Har FKF-abstinens. Och gigantiskt musikbehov.
Måst bara försöka hitta en chaufför att övertala ;D
2009-04-04 @ 21:04:18 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback