allmänt flumm

Har just varit ute på en ljuvlig långpromenad nere vid stranden. Mötte på en massa känt folk och fick mej en liten pratstund med Karv. Nu sitter jag och filar litet på min Stbl-kolumn och funderar på hur jag ska spendera resten av kvällen.

Kom fram till idag att kombinationen solvarm asfalt, tobaksrök och bensindoft ger mig väldiga sommarkänslor. Låter kanske bara äckligt för nån men för mig är det väldigt Närpes-sommar... :)

Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att hinna ringa och beställa läkar- och tandläkartid. Sen fara till DNA med min telefon och försöka få den fixad. Gym och simhall blir det också. 16.45 ska jag befinna mig vid Sion och plocka upp mina medpassagerare och sen beger vi oss till Vörå-Hanna, jag, Jacki, Benna och Mari-Lousie. Det blir keikka nånstans där dom brukar ha någå öppet hus, ja vet int ens var de e :P Sen planerar jag att ta mig hem till Närpes till natten. Känns som flera månader sedan jag varit hemma fast det bara är tre veckor sedan. Lördagen har jag planerat in hockey och inflyttningsfest hos Tove och Micke och sen kanske litet 5-års kalas på J&P. Jag känner att jag behöver en dos Närpes nu. Haar dryyygt!! :P
2009-04-23 @ 21:12:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback