Oh God, I wanna be with You

Nu sitter hon hemma i Närpes i ett mörkt vardagsrum och avnjuter närpesvatten och andas.

Idag har jag varit mer stressad än jag varit på evigheter. Höll på att bryta ihop helt innan ungdomsmötet när jag stressat av och an till flygplatsen i rusningstrafik, mitt i en kaotisk lovsångsövning. Men Cindy och Nicolina bad för mej en stund och sen kändes allt mycket bättre. Det var ett bra möte fast vi inte var så många. Mycket lovsång. Och så delade vi upp oss i smågrupper och bad för den kommande påskkonferensen och varandra och våra skolor.
När vi var färdiga stod pappa och trampade och ville slippa hem så det blev att panikpacka och sen körde vi hem till Närpes. Skönt att köra bil. Terapi. Slängde in mina saker hemma och sen for jag ut och körde med Ann. <3
Kom just hem. Nu ska jag andas, läsa och skriva lite ännu innan jag går och sova.


Hillsong-Always


Cause all You are is all I want
always
Draw me close in Your arms
oh God
I wanna be with You
I wanna be with You

...abandon all I am
to have You capture me again...

Denhär sjöng vi ikväll. Den fastnade i mitt hjärta.
2009-04-04 @ 00:13:20 Andas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback