keikka och bilfärd


öva,öva,öva: Jacki, jag, Jonas, Ida och Mari-Lousie

Nu är jag hemma i Närpes. Har installerat mig i gästrummet/datarummet. Och är nu så trött så jag snart somnar med huvet på datorn ;P Men jag hade en del tankar jag måste skriva ner först.

Har varit i Vörå på öppet-hus-grejs/outreach/konsert-nånting och spelat för en massa högstadie- och gymnasiemänniskor. Spelade lite låtar och sa några visa ord :P Riktit kul var det :) Och jag började vänta på sommarteamet, fick riktigt teamfiilis :D (Har en hel del bilder så jag försöker säkert lägga upp några imorgon.) Men sjukt trött blev jag redan tidigt på kvällen. Så 11-tiden började jag ta mig tillbaka till stan och packa ihop mitt liv. Sjukt hur mycket packning jag släpar för bara några dagar! :P
Och så bar det av längs riksåttan hem till Närpes. Jag tycker så om att köra bil! Speciellt när det är mörkt men ändå bart på vägarna! Och nu när det har bytt till sommarhastigheter så man får köra hundra (eller lite mer...;P) hela vägen hem :)
Hann fundera mycket medan jag körde men allt har tydligen försvunnit redan...:P

Nåja, blir nog bara att gå och sova nu. Gonatt på er!
2009-04-25 @ 01:37:00 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback