Kalasande :)

Kom just hem från Utterö. Glömde tyvärr kameran hemma så jag har inga bilder...:/
En hel massa folk hade varit där redan sedan klockan två och firat Jossan. Jag, Hanna, Fia och Ida (som också var födelsedagsbarn, GRATTIS!) kom dit först 6-tiden. Så nu har jag bl.a. beskådat hur man gör när man stoppar in 70 ostbågar i munnen o ch samtidigt skrattat så jag fått magmuskelträning för flera veckor, ätit korv (med sked) och kladdkaka, lyssnat på improvisationsmusik, pratat med trevliga människor och suttit och iakttagit trevliga människor :D
En riktigt trevlig kväll :) Nu är Andreas och Daniel här och det kanske blir film hos Jonas ännu ikväll. Får se :)
När vi körde hem från Utterö fick jag hemlängtan till ett vår-Näsby igen. Köra runt i bil och lyssna på nostalgimusik och prata skit :)
2009-04-18 @ 20:36:48 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback