"Jag vill inte spara min längtan..."

Dagens låt: Melissa Horn-Vår sista dans

Blev inget Kstad för min del igår heller. Fredde körde resten av kvällen så jag satt hemma och tog det lungt. Skönt.
Nattmat och photoplay på TB blev det dock kring tvåtiden <3
Har inte sovit alltför många timmar men vaknade ändå av mej själv kl 11.
Nu bli det duschen, lunch, packa och chilla. 15.25 går bussen till Vasa jag tänkte hoppa på.
Då blir det ett varv till Sion på söndagsmöte och sen hoppas jag på att få någon med mej till Kvevlax på FKF-konsert.


Har mycket att fundera på nu.
Det är konstigt hur nånting kan kännas så bra och ta så otroligt sjukt på samma gång.


...i ett sista kapitel som jag har förälskat mig i...
2009-04-05 @ 10:52:27 Andas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback