Heroes och dagens planer



Jag och Hanna har börjat kolla på Heroes. Så otroligt spännande! Jag bara väntar på att få se nästa avsnitt!
Men idag är det annat som gäller. För det första behöver lägenheten definitivt städas så det blir att plocka fram damsugaren snart! Har redan en tvättmaskin full med lakan och påslakan som snurrar, och det blir en till. Har inte tvättat sånt på länge och man samlar på sig en hel del när man har många nattgäster. Så ska det handlas mat, och dessutom måste jag köpa ett par nya hörlurar till min mp3-spelare, hör snart inget alls i dem jag har. Jag ska skriva en artikelrescension på finska, en kursdagbok till sociologi, skicka in min team-ansökan och hitta en referensperson. Och träning ska jag också hinna med. Ja, och där emellan ska jag på en fruktad finskaföreläsning, 13-16.... :S Fy vad jag avskyr dedär lektionerna! Fast man borde väl försöka vara positiv...
2009-04-14 @ 10:45:36 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback