Hej hopp! :D

Tacoskalas vappen år 06 eller 07..:P minns int :P troligtvis 06...


Nyt olen taas Närpiössa! :)

Måst väl hinna med en liten uppdatering idag också fast jag inte har så mycket att säga :D
Har idag fördrivit tiden på gymmet och i simhallen, tvättat kläder och packat, samt varit till Minimani med Pappa och storshoppat inför helgen. Sen hämtade vi mamma från flyget (hon har varit i Sverige några dar) och åkte hem till Närpes.

Ja, så ringde dom från jobbet jag sökt till hösten och ville ha mej på intervju nästa vecka. Jei!! :)

Nu ska jag äta plättar och försöka hitta något i mitt kaos till resväska att ta på mig ikväll...:P
Sen ner till Kalax efter Ikkis och Ann och så får vi se vad som händer! :D Hallis blir det väl åtminstone nångång under kvällen men resten är än så länge oplanerat.

Glad vappen allihopa och ha en bra kväll! :)
2009-04-30 @ 16:40:19 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ogre

06.. för ja har håre kvar :P

2009-04-30 @ 18:41:08
Postat av: Lukke

Antagligen 06 eftersom jodes "Jesus is my rock" skjorta ser så ny ut:P

2009-04-30 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback