FKF-konsert


Björn Hedström sjunger med kören. Han gjorde världens snyggaste version av "Du måste finnas"!

hela kören med dirigent Marina Sigfrids

100-åringen Harry Holtti var också med och sjöng!

Christoffer Hiding! Superduktig!

musikerna

A cappella: Sofi, Cindy, Ida, Jonna, Alexandra, Thomas, Filip, Anders å Robban

En riktigt trevlig kväll blev det. Först möte i Sion och sen for jag iväg med Jonas och Andrea till Kvevlax på FKF-keikka. Superbra men det sög nog att sitta i bänken, när man vet att det är hundra gånger roligare när man själv får stå där och sjunga! Saknar verkligen den plats musiken hade i mitt liv förra året. Skulle vilja ha det så fortfarande men vet inte hur. Nu har jag lovsångsteamet men jag vill ha mera. Musik musik musik!!

2009-04-05 @ 22:20:41 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback