21 år har jag levat! Grattis till MEJ!! :D



Vaknade ovanligt tidigt tack vare ett trevligt Grattis-samtal från Sami! Steg dessutom upp när jag vaknat! Jag är imponerad av mig själv! :) Började dagen med kladdkaka till frukost. Det är tillåtet när man är födelsedagsbarn! ;D
Har redan fått en massa gratulationer och jag blir så glad för alla fina människor som finns i mitt liv! :) Ett fint kort från London fick jag också på posten <3 Nu ska jag gå ut och gå i solen en stund innan jag far på lunch med pappa. Sen ska han komma med och hjälpa mig att bestämma vilka glassorter jag ska inhandla till kvällens glasskalas :D
Så om du befinner dig i vasatrakten är de ytterst varmt välkommen till mej och Hanna ikväll, från klockan 8 framåt. Ta med alla du känner och inte känner och sprid ryktet! Och har du egna glassönskemål eller favoriter är det fritt fram att ta med! ;D
2009-04-20 @ 09:54:21 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: emppu

GRATTIS SÖT!! Sku gärna komma ikväll å ät glas å fira, men de e ju lite långt bort.. Kul att höra att kortet kom fram perfekt :D ha de superkul ikväll! ses snart (hoppas vi ;)) <3 <3

2009-04-20 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback