Mitt icke-existerande studieliv :P

Oj. Ha sovi bort halva dan fast de int alls va meningen..:P
Had första kursstarten idag, IKT(data) i tritonia så ja va riktit dukti å släpa mej upp ur sängen så att ja hann ti brändö ti klockan 9. Tidigaste ja ha stigit upp på hela veckan :P (ja blir lat av att studera :P)
Lyssna på föreläsning ti klockan 12 å sen va den skoldan slut. For in ti stan me Macke, Patrik å Hanna å for ti thai house å åt. Sen hem å sova :P Vakna för en stund sen å nu borde ja igentligen va påväg ti Sion om ja ska hinna dit före ungdomsmöte börjar men ja tar de nog lungt.. ska no snart gå men måst vakna ordentligt först :D

Igår var jag inte i skolan alls. Hade inget viktigt, bara nån info om utlandsstudier. På kvällen var det rektorsmottagning där vi drack stockmoscider å åt sallad :P sen var det lär-dig-sitza-sitz på fontana. Helt kul nog men smått besviken blev jag nog. Man lärde ju inte direkt känna någå folk eftersom man bara satt me samma människor hela tiden och sen gick ju allt igentligen bara ut på att snapsa och sjunga snapsvisor, det kunde ha varit lite annat program också... Så de blev att sitta och pimpla cola för mej :P


jag och min för kvällen nyinköpta klänning :P


KAVen på bordet, KAVen på bordet...



Patrik å Hanna
2008-09-05 @ 18:09:26 Leka Studerande Permalink


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va fin du va i klänningen!

2008-09-07 @ 17:10:46
URL: http://kajsoli89.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg klänning!!

2008-09-09 @ 13:46:09
URL: http://sofiahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback