Faith without deeds is dead

Nu ska ja skriva dedär inlägget innehållande en fin sång å berätta om hur inspirerad ja blev av vår röda kors-föreläsare i måndags. Först låten:



Now that I have seen
I am responsible
Faith without deeds is dead


JAG VILL GÖRA NÅNTING!! Göra nånting som betyder någå för andra människor, göra en skillnad.
Int bara ibland eller lite då och då, jag vill leva ett liv som gör en skillnad!!

Å man kan jobba me saker som tilåme jag tycker e intressanta...(:P) å hjälpa människor på samma gång...
biståndsarbete.... inom nån intressant organisation....ja vill ja vill ja vill...
se länder och kulturer och människor och jöra nånting vettigt...
2008-09-23 @ 23:17:30 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Hon e jätte bra på att sjunga o de e en jätte bra sång... Man hör att hon har en piercing när hon sjunger... men de passar bra:P

2008-09-24 @ 16:17:20
Postat av: Julia

jo! tycker de e lite coolt att de hörs :D

2008-09-24 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback