Höstkväll

Jag har varit ute och promenerat i höstmörkret med Hillsong i öronen och blivit på bra humör. Jag funderade på vilken sorts människor som bodde bakom fönstren och dörrarna jag gick förbi. Tror mest det var gamla tanter för dom hade så många tavlor på väggarna och kristallampor i taken och krukväxter i fönstren och så såg man några dammiga soffryggar också.

Lövhögar gör mej barnsligt glad.
Det finns förresten mycket som gör mej barnsligt glad.
Tur är vel det.


Jag försöker jaga bort min förkylning. Vet inte om höstpromenader är det absolut bästa sättet men jag har spenderat hela dagen inomhus så jag behövde lite frisk luft. Har varit duktig och suttit på Tritonia 9-16 idag och pluggat. Fick en hel del gjort faktist men det bär nog av dit imorgon igen. Har dessutom IKT-tent där då också...Så har jag vari på café tillsammans med mej själv och min tentbok, det tyckte jag jag kunde unna mej :D Och så var jag så smart så jag köpte en bok när jag var inne på bokhandeln... men jag får inte röra den innan jag skrivit tenten!!

Oj nu sku ja kuna göra ganska mycke för en ordentlig nack- och ryggmassage!!

Krav nummer ja-vet-int-vilket-men-viktigt på min blivande man: han ska kuna massera å orka göra de åxå! ;D

Nu blir det varm choklad och krypa under tecken med en bok. Tentlitteratur räcker det med för idag, man kan int vara hur flitig som helst på en dag ,speciellt int när ja ännu har två dar på mej att plugga! ;D
2008-10-14 @ 20:41:16 Why so serious? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback