The joy of the Lord is my strenght

Idag har varit en ytterst omväxlande dag.
Började med Tages begravning i Övermark (rosa...) kyrka. Lång begravning. Tunga 2½ timmar... Så mycket sorg. Så många människor utan hopp...

...utan dej är jag utan hopp
men med dej har jag allt...

Oj Jesus...håll dem i din famn.

Ikväll for jag tillbaka till vasa och for direkt till sion på ungdomsmöte. Så skönt.
Bröt ihop nästan genast jag kom innanför dörren... jag+jesus+tung begravning och massa sorg blev för mycket och jag grät och grät och grät och de va så skönt. Satt ute i soffan en stund och filosofera me micki också , å sen däremellan blev ja jätteglad å på G, å sen grät ja lite mera å kramades me en fin syster å jaaa....Jesus.

För det är dej som jag älskar
mer än tusen ord kan säga
mer och mer för varje dag
Gud bli mitt liv

De va förresten ett kollossalt långt möte, typ fyra timmar, men ja märkt int ens av de :)

Så såg jag min kära far några minuter idag också, var och hämtade honom från båten. Ser min familj väldigt sällan numera...
Så kom Hanna hit och vi har legat på sängen och filosoferat över livet och druckit litet te. Nu ska vi sova.
Imorgon är det en ny dag :)
2008-10-04 @ 01:45:12 Andas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback