Mys.




Hemma efter kvällens äventyr. Eller okej, äventyr och äventyr, har tagit det ganska lungt. Efter att jag lagat kycklingsås av mina stackars små nästan-gamla kycklingstrimlor for jag till Julia. Där satt hon, Hanna, Bianca å Sara å kolla på Blood Diamond och eftersom jag ren sett den å den inte direkt är nån film jag orkar se flera gånger (fast den är bra) lade jag mej på en ledig soffa och sov en stund istället. Eller nån timme nästan... Hanna sa att ja snarka som en hund... Vet int riktit va de innebär men ja hoppas på nånting sött och gulligt istället för högljudda grymtningar ;D
Sen had vi många intressanta diskussioner också. Så kom Jonas, Solis å Simppe dit åxå. Kolla lite tv och bedrev tiden med allt möjligt. Slagsmål bland annat ;P Blev dessutom upplyst om att jag får sova en timme längre, tydligen byter vi till vintertid inatt. Skönt. :)
Gick hem i regnet, ganska mysigt. Hanna och Bianca väntade utanför min dörr och kom upp en stund men dom gav upp ganska fort så dom for just hem.
Så nu skall jag kolla färdigt filmen jag började på tidigare idag, äta lite nöt- och rågjoghurt och kanske läsa nån intressant bok innan jag går å sova. De smattrar på rutan och viner i fönstren... Riktig höststorm ute. Mysigt.








2008-10-26 @ 01:27:52 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: Bianca

Hahha, hoppas du hade det mysigt också efter att vi hade gått, vi höll på att blåsa och regna bort :D men tack för allt Julia, det var så roligt att ses igen! Har börjat läsa boken så du ska nog få den på Action! Kram!

2008-10-26 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback