Måndagar=mina aktiva dagar! :D

Tjaaahapp (som Nygård sku ha sagt)! Då var det en ny vecka då :)
Helgen kändes sjukt lång, eftersom det redan på fredagen kändes som om det var söndag! fast iofs har jag inte så stor skillnad på helger och vardagar längre heller...:P

Fredagen har jag redan berettat om, lördagen spenderade jag med att leta massa ny musik så nu snurrar (förutom Joshua) ny Third Day skiva(alltid bra!), ny Kutless(int helt övertygad än..), Firelight som jag aldrig hört förr men faktist gillar av någ udda orsak (låter som evanescence ibland fast betydligt..tjejigare..sångare) å lite andra random artister. Sen var jag till Thomas å kollade fotboll (ööh, ja tror ja va sjuk :P) å had filmkväll me thrillers fulla av mördare(Mr. Brooks och Zodiac. Båda helt sevärda) :P Söndag allmänt slöande, jättebra söndagsmöte i Sion, mat på Hese me massa folk å sen film hos Jonas. Memento. Intressant film, helt klart sevärd!!

Så de va min helg det. Passligt släck :) Syster har varit i närpes så det har varit ganska tyst och lungt här. Helt bra det också.

Idag skola. Skönt att vara där ibland :D Träffa lite folk å sådär...:P
Nu har jag just diskat, skall städa litet, i duschen, värma mat å sen till Sion på lovsångsledarsamling.

Resten av veckan är faktist ovanligt fullbokad. Anmälde mej just till en grundkurd i sociologi som går på kvällarna så dit far två kvällar denhär veckan, imorgon är det en föreläsning om terrorism, trender & utveckling som verkar väldigt intressant jag tänkte gå på, å så har vi ungdomsledarteamsamling (så långa ord!! :P) på kvällen.
Helgen kommer högst troligt att spenderas på hummelholmen i Monäs på ungdomsledardagar.

Nåja, nu skall jag försöka få sista meningarna skrivna till mitt IKT-arbete och skicka in det.

Ha e bra liiv å foå snygga ongar, folks!!
2008-10-06 @ 16:06:12 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Låter intressant med grundkurder i terrorism... hähä

Verkar som om alla far till ungdomssledardagarna så ja tror ja skippar min Vasa resa..

2008-10-06 @ 16:51:18
Postat av: Julia

haha! De e no bara nån allmän engångsföreläsning, inga grunder i terrosrism tyvärr :P

Jååå, de blev ju lite så... men du kan komma helgen efteråt?? Tycker no du ska ta dej hitåt, alla vill ju vara i Vasa! :D

2008-10-06 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback