Klart slut!

Nu har jag äntligen fått mitt arbete om socialskyddet i Finland skrivet!! Och inlämnat också. Vad jag är duktig :D
Så eftersom jag blev av med min sociologibok (måste lämna tillbaka den) och den är reserverad en månad framåt kan jag inte skriva den tenten på första tillfället vilket betyder att ja har det ganska lungt ett tag nu tills vi börjar med nya kurser och utvecklingspsykologin och sociologin ska tentas. Nästa vecka är iaf chill :D En sociologiföreläsning å en IKT-workshop. That´s it. Så nästa vecka SKA ja hinna hem till Närpes!! Saknar Ika å Ann å Malin å hela högen å allihoopa juuue!!

Igår, efter att ha somnat först klockan 6 på morgonen, hade jag en ganska slö dag. Diskade mängder av disk från senaste tekväll, försökte skriva lite skolarbete (två meningar), och drack kaffe med mamma, pappa och lillasyster som var i stan. For till Sion på kvällen och var med och ledde lovsången, och sen hem igen till plättkalas :D Emilia, Bianca, Hanna, Julia och Jonas kom hit och Bianca stekte plättar åt oss. Roligt var det fast vi alla nog var ganska trötta :P
Emppu sov här så vi satt uppe några timmar till och filosoferade över livet efter att dom andra hade farit hem. :)





Jonas äter glass me svartpeppar å Hanna äter glass me popcorn...alla sorter.. ;P

Ikväll blir det ungdomsmöte. Vårt team leder lovsången ikväll igen och Jode ska predika. I think it will be very much najs :P Sen säkert lite Jesustält på torget om vi int blåser bort i stormen å så ska de vel no härjas lite ikväll åxå. ;D
Vi får see vi får see... :)
2008-10-24 @ 13:41:28 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann

Vi saknar tieg å!! Mytchy!! <3

2008-10-25 @ 08:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback