Hon befinner sig i Närpes

Nästan en månad sedan sist. Och då var jag bara hemma och sov några timmar, var på begravning och for tillbaka. Det är minst fem veckor jag varit hemma mer än en natt. Kanske sju... håller ingen räkning mera. Så nu stannar jag här tills onsdag då jag måste tillbaka på en föreläsning. Kan till och med hända att jag kommer tillbaks hem över helgen också.. Får se hur det känns, brukar ju iofs inte ha nerver att vara hemma så länge... :P

Gårdagen gick i väsksläpandets tecken ;D For ti Sion ti klockan två släpandes på handväska, dataväska och klädväska, eftersom jag hade planerat att hinna hem med bussen som gick 17.10. Men eftersom jag var med i lovsången och stod på scen än klockan 17 fick jag ta den senare bussen som gick klockan 21. Efter mötet for vi och åt pizza ett gäng och då fick jag tack och lov lägga mina väskor i Jodes bil men sen for resten till jode och kollade film och eftersom det då bara var en timme tills min buss skulle gå följde jag inte med utan tog mina väskor, släpade hem dom, satt hemma och tittade i taket en halvtimme och traskade sen iväg mot busstation med mina väskor över axeln. Mina axlar var aningen icke-existerande när jag kom hem! Tacksamt nog kom evelina efter mej från bussen så jag inte behövde släpa allt genom näsby..:D

Idag skulle jag till banken men vädret var så oinspirerande och bilarna ute på andra äventyr så jag har sysselsatt mej med böcker istället. Banken tar vi imorgon. Ikväll ska jag definitivt träffa Ika. Å förhoppningsvis nån annan också :)
Å taal nalete närpes å riet uut tongon... ;D
2008-10-27 @ 15:02:55 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback