Tjohej!

HAHAHAHAHHAHAHAHHA! <-- dedär e jag som skrattar IKT rakt upp i ansiktet!! :P
Ja laga mat med (okej, ÅT) Ika, Malin å Björne idag iställe för att fara på IKT. Så kan de gå. Så nu e de extrauppgifter i informationssökning för hela slanten som gäller.... :/ äsch :P

Denna dag har gått åt till mycket effektivt (okej NÄÄÄ) studerande. Men ja ha iaf fått nånting jort.
Nu sitter ja å väntar på Jonna, Alina å Ida. Ska göra ett nytt försök me vårt grupparbete. Men ja ha fösökt läsa igenom dendär texten å den e rena grekiskan... :/

Nåja. Imåron bär det av till Hesa. På Action-festival. Looking forward to that. Tror de blir en bra helg.

Förlåt mej. Det var för frestande med en lista nu... :D

AVSLUTA MENINGEN
1. Jag har insett att min senaste kyss... är ett fint minne som dock inte skall nämnas i detta sammanhang
2. Jag lyssnar på...musik musik och åter musik. Alla sorter. :) The Afters just nu.
3. Jag pratar...gärna och mycket men för litet på sistone.
4. Jag älskar/tycker om... alla mina fantastiska vänner som lyser upp min vardag!
5. Min bästa vän(ner) är... Jesus. Alltid. Har annars många vänner men tyvärr för tillfället ingen som är riktit riktit nära
6. Min första riktiga kyss...var jag ganska motvillig till :P
9. Kärlek är...ett val, inte nånting som "bara händer" eller "bara försvinner".
10. Äktenskap är... något jag ser framemot, dock med viss bävan :P
11. Någonstans, tänker någon på...ööööh?
12. Jag kommer alltid att ... vara 5 år innerst inne.
13. Jag är hemligt förälskad i...det kallas hemlighet av en orsak ;)
14. Sist jag grät var... i söndags-ljuvligt att få gråta ordentligt mellan varven.känslomänniska som man är.
15. Min mobiltelefon är... fin men lite knäpp ibland.
16. När jag vaknar på morgonen... är det ofast inte morgon längre :P
17. Innan jag går och lägger mig... läser jag Bibeln.
18. Just nu tänker jag på...väldigt mycket på en och samma gång.
19. Bebisar är ... härliga men inget jag vill ha själv än på några år.
20. Idag ska jag ...HAR jag lagat mat med ika, malin å björn och pluggat en hel del.
21. I kväll ska jag ... plugga med Alina, Jonna å Ida å sen kanske fara på bön.
22. I morgon kommer jag ... att åka iväg till Helsingfors
23. Jag vill verkligen vara ... äkta, ödmjuk, osjälvisk, brinnande och använd av Gud.
2008-11-06 @ 16:51:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback