Min fantastiska dag :P



Alltså ja brukar ju int klaga på er läsare och gnälla om kommentarer för som sagt så skriver jag ju nog mest för mej själv.. Men när ingen ens nappar på mitt bioerbjudande blir jag ju nästan lite sårad!! ;P Nåja, whatever :D

Idag har varit en ytterst trevlig dag! Har hunnit med en hel del :)
For till skolan direkt från morgonen. Första gången på ca 3 veckor :P Bara för att sitta i klassrummet några minuter och sen delas in i grupper för grupparbete. Vår grupp gjorde allt annat än läste den engelska facktext vi skulle plöja igenom; vi diskuterade allt mellan skola och religion och tro och efter att ha konstaterar att vi inte skulle klara av att läsa texten så länge vi var tillsammans gick vi på kaffe istället :D
Sprang av och an i skolan och på stan med Jonna, Alina, Nora och Ida sen hela dagen. Kollade in halarkramspunkterna (halarkramen grundar sej typ på dagsverksidén, bara att man far runt till olika stationer som man betalar för och där får man tex spela guitarhero, sjunga singstar, bli sminkad osv), köpte halarmärken både på halonen och kaven, var på lunchträff, sprang till tritonia ett varv och lite sånt. :) Blev mycket motion.

Eftermiddagen spenderade jag med att sy fast bokstäver och märken på min halare. Min tumme är fortfarande sjuk, det var inte alls lika enkelt som jag tänkt mej! Har fortfarande flera märken kvar att sy fast men lite finare blev ju halaren iaf.

Sen blev det att panikstäda, panikhandla och panikduscha eftersom jag skulle ha cell hos mej. Första gången med nya cellgruppen men det var bara Hanna, Becka och jag. Vi hade riktit trevligt!! Blir nog bra dehär tror ja! :)

Sen när dom åkte där 9-tiden drog jag på mej min nypimpade halare och traskade iväg till olympia till Nora där hela halva politivasgulisgänget plus några utv.psykologer var samlade.  Hur kul som helst! Jag gillar verkligen min klass (jag räknar nog statsvetarna dit också för vi umgås sällan bara vår klass utan oftast hela gänget :D)

 
Axo, Anna, Elli, Karv (me fotominen ;D)...
 
...och Steffo å Ida. Gullungar hela högen! :)

Sen efter ett tag traska vi in ti stan å for in på ett förvånansvärt tomt Fontana. Vi had alla trott de sku vara massor med folk men där var hur lungt som helst. Men kul hade vi! :) Och mer folk blev det allteftersom.

 
Antonia, Nora (födelsedagsbarnet som inte längre är tonåring!), Alina, Alexandra å Jonna.

Antonia, Nora å Elli

Stor del av kvällen spenderades på dansgolvet, speciellt när bandet (Halfcast) började spela. Reggae för hela slanten, feelisen på topp å ja dansa så ja knappt orkar gå mer. Mina fötter värker! :P

 
På G på dansgolvet! Go politivas ;D    Nora, Alex, Anna, Jonna å Ida! <3

Kvällen avslutades med mat på hese och traskade sen hem med min granne Westberg. Har man grannar behöver man int vara rädd för huvmän eller andra läskiga typer :) Nu blir de sängen för imorgon ska jag stiga upp och skriva dendär arma kursdagboken...

(Ni får ursäkta dom små bilderna...kameran had tydligen vari på nån underlig inställning så de blev jättedålig kvalite på allt! :/)
2008-11-06 @ 02:16:27 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Int vet man va man ska kommentera.. intressant ändå att spionera på ditt liv:P Bio låter ju lockande men ja bort i rätt ända av landet så..



ha de bra!

2008-11-06 @ 08:20:45
Postat av: Julia

Nä ja vet, ja e själv jättedåli på att kommentera andras bloggar så däför borde ja int få säja nånting :P Jo, du e som lite på fel ställe tycker ja! Men man kanske syns imåron på action? :)

2008-11-06 @ 11:24:57
Postat av: hanna the one and only gråssö queen fast egentligen så vill jag vara kungen men är ju av kvinnligt kön och nu testar jg bara hur långt namn jag kan ha utan att det säger stopp. väääldigt långt faktiskt!! ochnu tar det slut tillexempel..........här....--->

hööödu nog kommer jag på bond om du måst ha nån med dej. men om du hittar nån som e mera intresserad av mr James än jag så glöm mej. nu ska jag tvätta kläder. jeps

2008-11-06 @ 13:53:00
URL: http://skogsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback