Kom som du INTE är

Jodå här sitter jag :P Skjut mej nån :P Eller hjälp mej svänga mitt dyng på rätt igen!!

Kan ju berätta litet om kvällen medan jag väntar på att bli trött :P

Har alltså varit på 23-års kalas hos Julia. Med temat "kom som du INTE är".
Därför bestämde jag mej för att klä ut mej till MAN :P
Bilderna kommer imorgon :P

Hade riktit trevligt. Massa folk hos Julia.
Där före elva nångång började vi dock dra oss hemåt och jag hade tänkt vara duktig och gå och lägga mej en vettig tid.
Men på något sätt hamnade jag hos Thomas och Jimi istället, med Axo, Ida, Steffe, Emme och Rasmus...:P
Chillade och halvkollade på film. Najs.
Där sent på natten nångång trotsade jag sen mina rädslor för huvmannen och diverse andra våldtäktsmän och traskade hemåt. Och här sitter jag fortfarande...

Det var den dagen. Och natten.

Imorgon ska jag plugga sociologi.
2008-11-26 @ 03:57:27 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback