Hejj halåååå...vem öppnar sej?

Teamnostalgi... (syftar på rubriken :D)

Slö slö slö.
Ja ha kommi fram till att ja borde ha en kämppis som stiger upp på mornarna men e hemma. För om int de finns nån i huse å ja int har nånting skilt att jöra orkar ja int stiga upp. Vadå, stiga upp å gå runt i lägenheten å prata för mej själv? :P Tråkit :P De e som nog skönast när de finns nån i lägenheten, fast man kanske int umgås hela tiden.

Idag ska ja fösöka få lite smågrejjer fixade. Kanske :P Städa lite-mitt rum är halvkaotiskt, tvätta kläder, diska massa disk. Börjar ha slut på koppar och småskedar igen...De e allti dom som tar slut!! ;P Glögg- och tekvällarnas fel! :P
Så kanske ja eventuellt ska fara ut på stan på kaffe me min minsta lillasyster och min farbrors fru. Dom e i stan å ska på teater ikväll :)
Sen på kvällen blir de cell hos Becka.
Ingen Bond-hitta inget entusiastiskt sällskap ;P Får ta de nån annan gång.

Ja funderar på julklappar. Tror int ja kommer att köpa åt nån annan än familjen, ha int jort de på flera år så...
Men egentligen älskar ja att planera å köpa å fundera å si till så att de blir nånting bra :)
Fördelen me att köpa åt så lite folk e att man iställe kan lägga lite mera pengar på presenterna och att man faktist kan lyckas hitta nånting riktit bra :)

Kom fram till att de kanske int blir någå MVV (Midvinterveckan) för mej i år trots allt. Börja fundera på de hos Julia igårkväll å kom fram ti att de int e så många av oss som kan fara... Å de e i ekenäs... Å man börjar känna sej gammal...Å en vecka på skolgolv e int så lockande.. Å mamma å pappa kanske ska ha kalas... Dom blir gamla ;) *mobbas*
Fast ja tycker nog om MVV... Ja ha fira mina 6 senaste nyår på MVV å ja trivs allti superbra!

Så hur sku man fira nyåre isåfall? Sku nog vara roligt att fira annorlunda ett år. Har ändå varit på MVV sen jag var 14..:P
En riktig nyårsfest sku vara kul en gång åxå! Eller kanske bara sitta hemma i soffan och mysa? :)
Vi får se, vi får se.

Nu ska ja tömma tvättmaskinen ;P
2008-11-19 @ 14:33:41 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: emilia

oj julia, kommer du ihåg då vi hamna i sjönöd i vassor..? :D med kanoten, där nära stranden. typ en halvtimme eller så var vi fast :D jag hade helt glömt bort de, tills jag kom på det igen.. de va nog flippat. tänk vilka minnen man har!

2008-11-19 @ 15:54:38
Postat av: callis

Hej halåå..vem öppnar sig?:P.......the light was yellow sir...:P

2008-11-24 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback