Blubb!

Sitter hemma hemma i Närpes. Fast de e nog mera vasa som e hemma hemma känns de nästan som, de här e bara hemma.

vi har ett nytt kök. De e fint. De e vitt istället för gulbrunt :P

Igår va ja jättetrött. Va på Kids action night å sjöng me barnen (dom e så roliga :D), hem och somnade på sängen, vaknade och gick till mäcken och åt en hamburgare och träffa massa folk som had vari på ungdomsmöte. Jag å Hanna gick ti mej å låg på sängen å prata tills klockan ett. När hon had fari va ja plötsligt jättepigg så ja låg å läste tills klockan var över fem...ojj... Och kunde inte somna före halv sju....Dygnsrytm dygnsrytm.... :S
Och joo, "män som hatar kvinnor" var jättebra! Och nu är den slut.... :/

Idag blev det buss till Närpes. Sen handla och fixa och ställa iordning i Fila å så ungdomssamling som ja had hand om.
Blev nog lite fiasko men heeej, de fixar sej! :P Dom had roligt å fick leka å flippa, att ja int riktit fick nånting vettigt sagt e ju en annan sak...  De e int så lätt...

Nu ha ja skicka hundra meddelanden av och an och planerat nästa veckas program.
Kurdisk middag(!) och kanske någå kalas å sibboresa över helgen och jaaa... :)

Sku vila hinna träffa någå närpesbor medan ja e hemma åxå... Men orkar nog int fara ti JP ikväll... Aningen för trött.
Får se om jag hittar på nåt annat eller om jag umgås med min far och felicia en stund och sen försöker sova.

Imåron tillbaka till Vasa. Bussi lähtee 14.40. Men först lite julöppning i näsby :)

Ursäkta om jag tråkar ut er :P
2008-11-22 @ 21:52:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback