och ingenting annat betyder någonting

Cause I´ve got nothing of my own to give to you
but this light that shines on me
shines on you
and makes everything beautiful again.
It will be alright, it will be alright.


David Crowder Band-Stars

Älskar dendär låten. Älskar alla deras låtar.
Äkthet och
längtan...

Ha kolla igenom lite gamla skriverier idag. De e intressant...:P

Skriv dina ord på mina tomma papper
bränn in ditt namn i och under min hud
rista sanningen på mitt hjärta
andas in din närvaro i mina lungor
och radera ut alla gånger
när det handlade mer om orden eller känslan
än om att se ditt ansikte.


De bubblar i mej idag. :)

Varför tror du på nånting som int finns?
jaadu....:D

Kolla lite David Crowder på youtube å hitta denhär. Ha int ens hört den förr men den säger allt å videon e SNYGG, ovanlit för att vara youtube ;) enjoy!


2008-05-20 @ 18:16:16 Andas Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback