Nürnberg

Befinner mej på hotell i Tyskland nu. Har suttit i bil sen klockan 22 igårkväll, det blev ganska jämt ett dygn. Plus hela morgondagen, startar 5 på morgonen igen.


jag å callis flippa i bussen
Långa bussresor kan bli ganska intressanta nog...:P Jag fördriver mesta tiden me att lyssna på musik å försöka sova. Vi har en provisorisk säng i bakluckan ovanpå all packning där jag låg en stund åxå, faktist ganska bekvämt, med fin utsikt över släpkärran! ;D
Vet int egentligen va ja ska berätta... En vecka kvar nu. Lär bli ganska intensivt program. Det som är kul är iaf att vi alla kommer att bo på samma ställe, nu har vi varit uppdelade i olika lägenheter ända sedan vi var i Eskilstuna.

Kan lägga in några bilder från stället där vi bodde i Barcelona och vår avfärd igårkväll iallafall...:)



Hanna&Pripple kollar film i köksskrubben ;)
huset där vi bodde; vid balkongen till höger
jag igårkväll före avfärden
vi och en del av vår packning
området där vi bodde

Saknar er alla där hemma!!
Och saknar ordentlig mat! :P

Teamet kan mest beskrivas med
Jesus
svett
vitt bröd och choklad
"Öppna nån sej?!?"
"hej hallååå!"
fritt å frankt


Hitta några bilder av hela teamet på  teamaction.org


i Vasa...


...och i Eskilstuna

den som vill se mera bilder kan kolla här


2008-07-21 @ 22:53:21 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Öppnar nån sej??:D

2008-07-27 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback