Osammanhängande å humörpendlande :P

Ha gått igenom alla mina gamla bilder å samla ihop dom bästa...:) tänkt lägga opp några här bara ja kommer på hur ja ska jöra :P

Jepps. Min hjärna arbetar på högvarv mest hela tiden känns de som men utan vidare resultat alls...
Men natten mellan lörda å sönda blev ja nästan övertygad om att ja ska va i vasa nästa år åxå.
Läsa utvecklingpsykologi å gå i min mors fotspår.
Nu e ja int alls lika säker men de e endå mitt starkaste alternativ just nu. Sku tilika kännas som att man lämnar nånting på hälft när man e här ett år å sedan försvinner mesamma igen; man hinner lära känna mänskor sådär halft, man hinner komma in i sammanhang sådär halft å engagera sig sådär halft.
Så de sku no va kul att verkligen bo här, int bara vara på väg vidare hela tiden. Fö ja trivs i vasa :)
Men samtidit e ja rädd att ja aldri kommer ti kom mej ut i världen om ja int far nu....
villvillvill
Vaför e de så svårt?

men ja tänker int anpassa min längtan efter nån annan... märker att ja jör de ibland


Morr, nu stärvar datorn. Lr, nete. För ovanlighets skull.

Idag:

Kom ti stan me pappa å syster

Missa första lektionerna

Had harmonilära å allmän musiklära

Vävd klart min "fin å jämn i kanterna-filt"

Pianolektion me jazzharmonier

Jag, Nicco å Jappe åt havrekex

Blessed Mess. Jag: T-R-Ö-T-T. Had varken energi eller sångröst.

Tekalas me Maari, Tilda, Macke, Vico å Leo

Nu e ja bara SLUT. Tror de e all min resultatlösa tankeverksamhet som kräver så mycke energi

Ja sku vila lära känna mänskor på riktit!

Drömmar, längtan, rädslor, tankar, ovanor, vad som får ditt hjärta att dansa och vad som får det att gråta

Känner massor me mänskor men många känner ja bara ti ytan å ja tycker int om de. Vill ju veta vem DU e, bakom skratten, skämten å åsikterna. Å ja vill vet a hur du mår egentligen, va som tynger dej å va som gör dig glad just nu.

Fast samtidit vet ja att ja själv åxå smiter undan ibland... Ti en viss gräns e ja nästan hur öppen som helst men sen stänger ja helt....
jaja.



 

image3
Dehär måst no va bästa bilden nånsin :D Jode friar åt Kajsa å får nobben :P

image4

världens coolaste unge :) nån ja had i solis, men vet int vem de e :P


image5

malin å jode på hotelle i berlin sommarn 06

image6
dehär e den äkta evelina :D älskar henne, she means the world to me!

image7
abi07 lussar för lärarna i november 06 :D

image8

"ylva je attraktiiiiv!" Evelina i bilen påväg ti karis me två tandborstar på glasögonen.... <3

image9

ja älskar denhä bilden fast den e halvtråki :D Jode sir helt lost ut å evelinas moves e bäst :D
Världens mest flippade kväll dedär.. :D "de finns faktist såndä rädda barnen!" "Ja trodd Beatrice va här å så på Blade me oss!" Ni e bäst ni båda! :D

image10
jennie, linnea å miffofonerna! "bygg inte hus på en sandig strand..." :D


Tacksam för alla underbara mänskor som finns i mitt liv!! Ta åt dej!

2008-01-28 @ 23:39:45 Frozen moments Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

fina bilder :D

2008-01-29 @ 16:58:48
URL: http://lottaregina.blogg.se
Postat av: Irre

ja ha hört en grejj om utvecklingspsykologi: dom har int så myki skolarbete. :) d e lyx.

2008-01-30 @ 14:27:50
URL: http://oceansong.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback