breathe

bakar kaka. försöker skriva uppsats om kyrkans ställning undet det andra århundradet. planerar häljen. lyssnar på David Crowder.

I don´t wanna move
and I don´t think I could
I don´t wanna move
and I don´t think I should

Breathe in deeper now
Breathe in deeper now
Breathe in deeper, breathe in now

Igår va en rolig dag. Va på sångövning me trefaldighetskyrkans kyrkokör inför ökenmässan nästa onsdag. Jag å Macke å pensionärerna :D Dom va glada iallafall :D
Sen träffa vi på jonas i grinden ti mitt så då blev de tekalas. fast de int ens va måndag. :P

OJ! tänkt nästan glömma min kaka....


And He set me on fire, and I am burning alive
With His breath in my lungs I am coming undone
And I cannot hold it in and remain composed
Love's taken over me and so I propose the letting myself go
I am letting myself go


De e en såndän  "jag andas musik"-dag idag.

You are my joy!

åter till kyrkohistoria.

så :)
de blev flummit men de brukar vara så..:P
Nu e de bara en essä å någå definitionsuppgifter kvar. Ska skickas in på måndag.

massa timmar senare...

nete kapa så ja kuna int spara de ja skrev...
Min kaka blev stenhård :( ja fösöker gräva den ur formen nu..:P

lillen e här. Ska klippa tom ikväll (efter många om å men :P) å sen bara slöa :)
over and out.
2008-01-31 @ 17:38:59 Andas Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

jasså jasså=)tu je no flummåt tu=)=)

2008-02-01 @ 19:56:45
URL: http://malintikkala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback