plupp

E i närpes nu. Ha int jort så mycke annat än plugga. Kolla en film igårkväll men de va åxå för skolarbete: Luther
Å ändå ha ja bara fått en essä skriven å den e int ens helt klar ennu... de e lite knepigt...
Sku egentligen ha vari å sjungi me bande i lutherska kyrkan ikväll men...e vort in uutöijdar... måst no absolut fösöka få någå jort åt dihä uppgifterna.
Men nu börjar ja va så trött på de så ja tror ja ska ta en paus å fara ti TB me evelina :)
Å imåron blir de jobb. Sku vila hinna träffa nå folk också men int vet ja riktit när man ska trycka in de....

Ha hitta mycke ny behaglig musik på sistone. njuter.

Ha placera mej mitt på vardasrumsgolve å ligger utbredd me datorn å alla böcker runt mej. Alla trampar på mej när dom ska förbi. Tror vardasrumsgolve e mitt favortiställe i dehär huse. Ja brukar sova på de åxå. De e faktist bekvämt.
Men ja märker att ja ha vant mej me att ha lugn å ro runt mej när ja läser, har mittiallt svårt att koncentrera mej bara för att nån pratar i närheten. Tidigare ha ja vari totalt immun mot störningar, sku aldri ha fårr nånting pluggat i dehär huse annars.



Va ti TB å träffa människor. Släppt av Evelina hemma å for ut å terapikörd fö mej själv...:P
Fö ibland e de bästa ja kan jöra för att slappna av att fara ut å köra bil långt å hårt å me bra musik alternativt tystnad. Bara tömma hjärnan eller också fundera riktit ordentlit.

Dehär ha nog vari en konstig vecka. Å ja vet int varför å ja kan int sätta fingre på va de e...
Bara..tungt... ja tror ja sku behöva ligga i en hög på ett golv men samtidigt e ja rädd för de... För om ja en gång börjar prata kan de komma fram saker ja int ens e medveten om själv...lr åtmintone int vill vara medveten om...
ja e konstig. men de e säkert bra de åxå.


(ja tycker int om den ja e när ja e hemma)

tror ja ska ga jyöm me åtär

Förlåt mig när jag faller och slår sönder.
mig själv, ditt hjärta, och andra.
Förlåt mig när jag älskar åt fel håll
Förlåt mig förlåt mig förlåt mig

Förlåt mig när jag inte kan förströsta
på kärlek som säger värdefull
Förlåt mig när jag springer till andra
för att söka det som bara du kan ge
Förlåt mig förlåt mig förlåt mig

Förlåt mig när jag sparkar, biter och slår.
mig själv när jag är arg på dig.
Förlåt mig när besvikelsen kommer
Besviken på mig men mest av allt på dig.
För att du inte håller mig hårdare
.

Är du inte stark nog att hålla mig?
nära nära nära
Besviken på dig för den jag är.



Den kändes ganska som min humörstämning idag så ja måsta nästan sätta in några delar av den....                   
                               
...far ivieg ut i stjussin nu
2008-02-23 @ 22:39:54 Why so serious? Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

heipp, vem har skrivit dikten?

2008-02-24 @ 21:50:33
Postat av: Julia

jag nog...

2008-02-25 @ 22:26:07
URL: http://ulu.blogg.se
Postat av: Jennie

:).. va bra!

2008-02-26 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback