Sankta Lucia å Poltitvas julfest


snyggast i stan! Alexandra, Alexandra, Jonna, Alina, jag och Nora.

Jo just det. Blev just upplyst om att det är lucia idag. Hade helt glömt det.
Lucian red förbi mitt fönster just.

Igår då. Ångrar int att jag for trots mitt dåliga humör! :) Had nog riktigt roligt. Va hos Jonna en stund före, å sen for vi ti Academill. Lyssnade på festtal, åt julmat, skrattade och dansade. Jag for dock vidare där tolvtiden. For hem och bytte kläder och sen till torget/sion å hjälpa till att plocka ner och städa undan jesustältet. Sen for jag, jonas, jode å henkka efter pizza å satt hos mej å prata ti tretiden. En riktit trevig kväll :)

Några bilder från julfesten varsågod! ;D


Jonna å Alina <3

Nora ska ha mera snaps :P Jag å Karv

Joel, player-björnen, Jonna, Anna å Rasmus

Axo å Rasmus :)

snälla pojkar? :P Thomas å Rasmus.
2008-12-13 @ 18:00:09 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback