Ingenting kan skilja mig från dig!

*lovsångsövning i Sion från 14.00
*söndagsmöte 16.00.
*mat på RAX med Nicco, Cindy, Hanna, Maria, Jonas, Davud och Jode
*chilla och kolla julkalendrar hos mej me Nicco, Hanna, Maria å Jonas
*titta på film och åt smörgåsar för mej själv. Picadilly Jim. Svårdefinierbar men igentligen ganska najs :P

Min hjärna går på högvarv. Och mitt liv e ganska bergochdalbana just nu. Fast de e ju int mitt liv, de e bara mina känslor som har beslutsångest :P Men just idag e de riktit bra :P Och annars också för det mesta :P

Och ja har ju Jesus. När jag e svag e han stark.
"Min nåd är nog för dig, ty kraften fullkomnas i svaghet"
2 Kor 2:9
2008-12-08 @ 00:50:50 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: callis

va int rasse me på rax?Han måst ju lära er hur man gör glass...de e väldigt givande!!måst flippa på mvv..ja blir galen!

2008-12-08 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback