This is me

Utmanad av Ann. Sötis. :)

Berätta 5 sanningar/saker människor inte vanligtvis vet om dig.
Utmana sen 5 personer att göra detsamma

Okej, dehär e ganska svårt...Ja tycker int ja har så mycke hemligheter ;P
Men ja kan ju berätta saker som folk ja just träffat brukar bli förvånade över!

1. Att ja älskar att köra bil. å fort! jag <3 vintern när man kan fara ut å sladda :D
2. Min extremt blandade musiksmak. Mitt (int gigantiska men helt klart existerande) metal(-och annan liknande musik)intresse har förvånat flera.
3. Att jag tyvärr väldigt ofta är tyst, sur och vresig tillsammans med min familj. Å nä, de e int me flit, ja bara blir sån fast ja int vill.
4. Ja e ingen tvättäkta Närpesbo, har bara bott i Närpes 10 år ( snart 12 år om man räknar med när jag delvis bott i Vasa). Är född i Karis, bodde i Vasa 7 år, i Lappvik 2 år och SEN Närpes. Så är både nylänning och österbottning :)
5. Ja e VERKLIGEN ingen plugghäst trots att mina betyg säjer annat (fast de vet ju ni som läser min blogg ;D). Jag har alltid haft lätt för att lära mej och har i princip kommit genom skolan utan att göra just nånting alls... Jag bryr mej snarare alltför litet, skolkade så mycket jag hann, och skrattade mej genom högstadiet och gymnasiet ;D

Ja utmanar int nån skild men den som känner sej inspirerad får ju gärna fortsätta och dela med sig av sina "hemligheter" :D


Nu ha ja fixa lite julfeelis här, me ljusstakar i fönstret, julblomma på bordet och ny matta i köket.
Å ätit specialpyttipanna me korv ;D Mums.

Ikväll blir de Batman å chips me Hanna.
Imåron blir de lite skola, å bandning me Macke på kvällen. Har egentligen ingen aning va de handlar om, vet bara att ja ska va me å sjunga nån stämma. Så de blir intressant :P
2008-12-01 @ 18:16:07 Bara Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback