There is truth that sets me free..

...through the storm and thorugh the fire...
SO LET YOUR NAME BE LIFTED HIGHER!!

Ikväll ha ja vari på en strålande fin och trevlig och rolig julfest :)
Bilderna kommer imorgon :)

Så har min lillasyster Felicia anlänt också och vi har kollat tjejfilm och ätit godis (efter att ha varit på julfest alltså) :)
Nu har hon gått och sova och det borde jag också eftersom hon är betydliget mer morgonpigg än jag...:P

Har fortfarande nyaste Hillsong-skivan (This is our God) ganska mycket på repeat.

Å Jossan å Elin sjöng ikväll. Så fint. Nästan kvällens höjdpunkt för mej!

In my life, be lifted high
In our world, be lifted high
In our love, be lifted high


Jesus.

Jag vet varken ut eller in med nånting alls nu.
Men det kanske bara är en känsla och såna ska man inte bygga sitt liv på.
Dom ljuger ganska ofta. Så sånt.

Äh, nu ska ja sova före ja flummar bort helt. Ja e nog bara trött. Kanske.

2008-12-06 @ 01:54:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback